Nerde kalmıştık..

  Son hatırladıklarım daha doğrusu yazmayı düşündüğüm konular..
yıl 2011'di sanırım terör yine estirdi iki yılda 42 küsür şehit..

van depremi uzun uzadıya yazamıyorum
geride kalanlara sabır diliyorum..

yaşantısı pc başında geçen bir insan için sürekli olumsuz haberler ve olayları yazmak düşünmek bazıları için anormal gibi görüne bilir

  2012 ile başlayan gezi olayları kutuplaşmalar sökülen kaldırımlar ve Necip Fazıl Kısa Kürek
tekrar yazıyorum adından başka birşey bilmediğim bir şair benim gibi mahalle köy hayatı yaşamış bir insanın kentsel dönüşüm hayatına alışması uzun sürecek gibi belkide hep aynı kalacağım..

şiir benim açımdan bakıldığında özgün tabir edilen mısralardan oluşur
sol görüşlü değilim zaten bu sağ sol konuları dokunmatik smartphone akıllı telefonlar ile sürüklenip kimbilür kimin facebook sayfasında like bile alamayan konulardır artık yeni bir nesil var bunu kabullenmek istemeselerde zorluyorlar umursamaz tavırları hayatı şekillendiriyor

  2013 uğursuz demişlerdi hafif buhranlarla atlatmıştık..

daha önceki yazımda sabah kahvaltısının verdiği huzur ve keyif'ten çok uzaktayım şimdilerde akşam yemeğinin sakinliğine büründüm

  Akşam Gazetesi benim Lise yıllarında elimden düşürmek istemediğim tek Gazeteydi
özellikle Ramazan eki beni sürükleyip en derin duyguların daha derinine atmıştır, Radyo Arifhan eşliğinde tabiki..


yandaş medya amaçlarını bilsemde sevmedim bu ukalaları hükümet karşıtı yazılar manşetler
Gazetenin el değiştirmesi ve web sitesinin yeni teması sinir bozucu teknolojiyue ayak uydurmuş oluyorlar sanırım hmm..
bunlarda nerden çıktı.. bunlar şu ukala köşe yazarları ve sanatçılarıda unutmayalım sayın ruhdaş..

twitter'ın etkileşim gücü yazmaktan anlatmaktan korktukları tek konu bu olsada cahil tavırlarla ateist kemalist twitler almış başını gitmiş imalı yaklaşımlar muhalif yazılar azınlık fazla ileri gitti kanısındayım hakaretler..

şimdi çayım soğumasın soğursa acısını çıkartırım..
bunlar bana hep saçma ve gereksiz geldi anlayana..

hala gereksiz ve hala saçma

twitter ağzına kadar cahil yemek ısmarlamaktan aciz kro tabiri ile sıfatlayabileceğim modern geçinen
ukalalar ve cimriler ile dolu unutmadan korkaklıkları yazdıkları cüretkar twitlerden kolaylıkla anlaşılabiliyor

amaçlarıda zaten belli muhalif olmalarının sonucu..


  işte Akşam yemeğinde aklımdan geçenler açıkçası kahvaltıyı yeğlerim

yada eski Akşam yemeklerindeki huzur ve sakinliğimi arıyorum bulmak okadarda zor değil

herşeyden uzağım kutuplaşmalardan siyasi ve dini fikir çatışmalarından
şiiri resmi edebiyatı tercih ederim ne kadar ucundan bucağından bulaşmış olsada son rattede karar benimdir
tercihim hep aynı ve değişmeyecek!!!

hayat devam ediyor sabah kahvaltıları ve akşam yemekleri..

ve umurumda değil hiçbirşey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder