Her neyse sabah oldu akşama daha çok var..

  Sakin bir hayat bile bazı kendini bilmezler yüzünden karmaşık bir hal alabiliyor
yazıya bu şekilde girmem agresif bi durum farkındayım
geçen son 4 yıldan artık bahsetmek bile istemiyorum güzel diye bileceğim hiçbir olay yaşamadım diyebilirim
şiir yazmadım resim yapmadım yapamadıklarım bunlar  yazmak imkanım var yazmıyorum bu şekilde geçiştirmek daha iyi..

çoğu  site kapatıldı arama motorları aradıklarımızın dışında herşeyi bulabiliyor

yazmak kolay fakat biriklerinin işine gelmiyor sanırım neyse..

  Önümdeki masadan başlayıp evdeki eşyalardan konuya girsem karşı dağın eteğindeki buğday tarlaları istanbul günlerim günü her saatini satır satır yazsam..

duygularımla harmanlayıp yazılabilecek herşeyi yazabilirim bu stres kutuplaşmalar yüzünden hala yazmak istemiyorum..

yazınca yazık oluyormuş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder