Alan adını NS name server a yönlendirme dot.tk

Dot tk





[ benimsitem.tk ] karşısındaki boşluğada [ns serverin ip adresi]

örnek :efsane.tk yı ben 4 senedir kullanıyordum baktım ns hizmeti veriliyor hemen ayarladım

benim hostum thport.com free php mysql 300 mb

adons domain den efsane.tk yı ekledim

dot.tk dan domaini düzenleden gir listede düzenleyeceğin domaini seç

[ EFSANE.TK ] karşısındaki boşluğada [ns serverin ip adresi]

thport.com un ns adresleri

ns1.thport.com ip adresi : 209.190.16.82
ns2.thport.com ip adresi : 72.36.219.162

ns leri değil sen ip adreslerini gireceksin 5 dk sonra aktif oluyor

ben 3 tane domain aldım 1 yıllık ücretsiz deniliyor kampanya mayıs 5 -11 arasında tekrar edilecekmiş


ns adresinin ip numarasını 
başlat>>çalıştır>>cmd yaz enter bas

açılan pencereye ping ns1.domainserver.com yaz ve enter e bas ip adresini sana verecektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder